Tuesday, November 1

5 hari putus =)

yeah , kalau hampa baca post yang yang lepas mesri hampa 
tau ada yang jadi kat aku dengan si jejaka idaman kan ? wee ~ hampa tau 
sekarang aku da baik dengan dia doe . wahh 
syok gila . =) aku laa yang mintak kapel dengan dia balik semalam  . tapi .
di cakap dia tak mau trima aku dan tak sayang aku da . hurm ='(
tapi aku tau kalau aku tak pujuk dia sampai sekarang aku tak dapat cinta aku balik ..
so tadi dekat sekolah aku cari dia .. kami dok main lawan lari . dia lari aku kejaq haha .. 
aku dapat dia aku cubit-2 dia aku tampanq-2 dia . aku cakap 
knapa buat baby macam ni !!
lepas tu cikgu nampak . fuuhh lari terabuq haha .. dia cakap balik sekolah dia nak 
mai ambik aku . tapi aku tunggu dia tak mai ambik aku pon . 
dia tipu aku . balik-2 tu aku text dia . dia cakap dia tak dak moto .. hee nasib =:)
lepas-2 tu dia cakap-2 dengan aku . tidank ahng aku sekarang 
sayang baby balik huhu
syok gila .. 



Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*