Sunday, December 4

10 months already :')


pejam celik , pejam celik , tadi pkoi 12 malam aku dengan ♥ Capital F ♥ da 10 bulan . wahh happy nya . semalam kami tidoq awai sebab letih gaduh . hee tapi sat ja . tak tau kenapa . selalu sampai dua tiga haqi . tapi malam tadi pelik . selalu nak dekat-2 nak cukup bulan ni la yang buat kita emosi sangat kan hee . da adat bercinta noh . wahh macam doktor cinta . ngee ~ . hmm qasa-2 capiatal f egat tak ?? aku pon tak tau laa . mintak-2 la dia egat noh . kalau dia egat nampak sangat dia hargai aku selama aku kenai aku kapel dengan dia . kalau dia tak egat dia memang bodoh . haha . tak dak eh . mungkin dia lupa sebab makan semut banyak . haha . tapi harap-2 dia egat la . huhu . tak sabaq nak tunggu dua bulan lagi cukup setahun . hee harap-2 kami kekal la noh . hampa semua doakan kami nah . huhu . petang ni nak pi jumpa dia . nanti aku post lain nah . huhu bubye . :'*

Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*