Thursday, December 1

Gelisah


guys , i fill something now . hrm tak suka laa kalau ada perassan gelisah macam ni . gelisah apa wehh . gelisah sebab capital f nak pi kl laa . wehh aku tak mau dia pi . aku tak mau . aku nak dia duduk sini degan aku . lagipun dia da janji dia nak jaga aku dekat sini . tadi pagi lepas ja aku dapat text form dia aku terus call pas tu jumpa dia . aku merayu dekat dia jagan tinggai aku . aku tak suka dia duduk sana . macam-2 boleh jadi tau dak . da la dia pi naik bus . buat jadi pa-2 masa ida ontheway pi kl tu . macam mana . sumpah !! aku takan biaq dia pi . pak long dia suquh keja kedai makan kat sana . dok buat kat sini tak dak kedai makan nak keja . dengan pak long dia cakap nak beli moto sekali kat dia . dok buat dekat sini tak dak juai moto . aku tak mau tak mau dia pi paham !! untuk sayang , sayang jagan tinggai baby nah . tak mau pi tau . muah :'*
Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*