Friday, February 3

BLOGGER KEKASIH


Aucakkk , Haii lama kan cek tak update blog asyik dok upgred blog orang jee samapai blog sendiri terbengkalai huhuhu , Izah dengan shuhadapurple blog yang aku telah upgred saja nak share link depa . kalau rajin usar-2 la blog tuu and follow depa jugak kay . acually bukan tu yang aku nak bagi tau , kalau hampa perasan nama blog aku bukan Capital F dah sekarang ni tetapi Blogger Kekasih * Fikri & Fatin* nampak SS *syok sendiri tak . ahh lantak arr ni blog aku kan aku kisah apa nohh . saja nak tukaq nama blog macam tu sebab lagi dua hari aku dengan mai sweet dah cukup setahun . wahhh aku tak penah couple sampai setahun yang ni firts kott . tapi takpa ada laa jugak pengalaman kan3 . urmm kay laa geng takat ni ja laa kott sebab takda ayat nak tulis kuaqkuaq babai 

Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*