Wednesday, November 30

kebudak-budakan


hai guys , start pagi sampai sekarang ni aku dengan capital f bersikap kebudak-budakan , haa apa tu . well hampa tak tau kan . haa meh sini fatin awex capital f nak bagi tau . haha macam ni ni munkin hampa tak qasa lawak tapi kami lawak oo sampai tergolek haha . pagi tadi capital f bagun tidoq acualty bukan pagi laa da tegah hari dalam pkoi 12 lebih macam tu bagus dak laki aku ownk da makan pagi dia dok tidoq lagi haha . ada masa aku gerak dia pkoi 9 haa padan muka dia . wekk sayang . hee macam mana sikap kebudakan kami tu . haa kami mesj cara budak tak habih dok buek buek tergelak-2 pagil mak cik la tok wan la semua ada . haha . nasib ak tak jumpa dia kalau tidak aku taboh dia haha . lawak tak . well hampa mesti cakap tak lawak tapi aku qasa lawak haha . sampai sekarang dok gelak tau dak . tak caya mai tegok 

Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*