Wednesday, November 30

meningkat dewasa


morning , tegok tajuk dekat atas tu meningkat dewasa . apa maksud tajuk tu wehh , haa meh sini awec capital f nak bagi tau hampa meh . huhu duduk diam dulu jangan bising nah sabaq sat cita nak mula dah ni . suhh . merepek plak aku ni haha . masud dia dulu aku kecik lagi sekarang da besaq hee . bukan laa maksud dia dulu aku ni tak tau benda hapa-2 pon pi pacific ka sunway ka tak penat . menarik nak moto dengan laki pon tak penah jumpa-2 balak pon tak penah . orang ngorat tu ada la hee :) . tapi sekarang sejak-2 aku jumpa capital f aku ni Muhammad Fikry Abdul Halim ni . da banyak benda aku tau . dia da bawak aku pi pacific sunway dengan penag ja belum ontheway kot . dulu balak-2 aku semua duduk jauh-2 sampai perak pon ada tapi sekarang da satu sekolah tapi tahun depan tak . da dekat02 dengan qumah pimana-2 ja mesti nampak dia huhu syok la macam tu . dulu nak kuaq jumpa balak kena pakai lawa-2 jens la t-shirt lawa-2 la make-up la semua ada . tapi sekarang da dekat pakai trek pun da cukup haha . nak malu buat apa kan . tea ja laa .. apa aku kisah . wek . sekian la cerita hamba . ngee ~
Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*