Monday, December 12

Contest I Love Photograph

Kalau nak join klik sini

senang ja contest ni . cuma letakan gambaq hampa yang hampa qasa cun lawa cantik tu sekurang-kurangnya 2 . da boleh menang . tu pon kalau gambaq hampa cantik . hihi *sorry ya cakap macam tu . gurau . tak moa maqah-2 nah . . aku join contest ni sebab aku minak phptograri ni haha . biasa la hobi aku . ni contest yang ke tiga . nak tegok gambaq aku ni boleh menang ke tak ?? tunggu . haha 

SYARAT-SYARAT DIA : 

1. Wajib follow blog Aina and Anis untuk mengetahui perkembangan terkini.
2. Bagi satu gambar (maximum 2 gambar) yang korang dah edit secantik-cantikknya. Tak kesah lah, typography ke, bokeh ke and banyak lagilah, gambar korang sendiri pun boleh.
3. Buat satu entry yang bertajuk "Contest I Love Photography by Anis and Aina" and tampalkan sekali banner di atas ya.
4. Hantar link post tersebut di blog Aina kalau korang ambil dari blog Aina, hantar di blog Anis kalau korang ambil dari blog Anis.
5. Tag 3 orang sekurang-kurangnya.
6.Wajib untuk klik Sini :) 
7. lelaki dan perempuan boleh masuk ^^ :) malaysian bloggers :)
8. Like Page Sponsor :) #Wajib Like This 

HADIAH - HADIA : 

- 1 Aquapix Lomo
- 2 Shawl
- 1 T-Shirt for Boys
- 1 Blouse for Girls
- 1 Watch for Boys (With Cute Handmade Box)
- 1 Bracelet for Girls (With Cute Handmade Box)
- 10 (1 Set) Assorted Cute Brooch (With Cute Handmade Box)
- 2 Edit Classic Template
- 3 Edit Template (Classic&Deigner) - campur
- 3 Doodle
- 3 Header GIF
- 3 Header Bokeh
- 2 Special Header

 jom tegok gambaq apa yang aku nak letak ::






= SEKIAN TERIMA KASIH =

Nak tag dekat : Farihan /  acanketot / kak long aina


Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*