Thursday, December 15

Masa Dulu , Seronok .


pagi-2 teringat pulak zaman dulu masa aku kenal dia *fikry . kalau dulu masa aku jumpa dia bukan jumpa la terserempak dengan dia . jantung aku dup dap dup dap macam nak jatuh ja jantung aku nihh . haha . aku mesti punya cover cun comel lawa . haha :-) lepas tu masa aku dapt dia . masa firts time aku couple dengan dia . aku tak jumpa langsong dia dekat sekolah . last-2 sekalai masa nak balik tu aku ternampak dia . masa tu ya allah best gila kot aku nampak balak kesayangan aku . haha . tapi masa tu aku buat dot know . ja jual mahal katakan . hee lepas tu bila tak dia nak mai ambik aku masa balik sekolah . aku tolok sebab baru la katakan . aku takut pak aku nampak . aku laqi .  tiba-2 aku dengan bunyi moto jatuh . aku padang blakang tegok-2 dia da jatuh . aloh-2 kesiannya . masa tu aku ketaq gila-2 babi punya da . aku qasa aku yang salah sebab aku tak balik dengan dia . haha . dia naik moto belah macam tu ja tak tegok aku langsong . aku takot gila da . balik-2 tu aku text dia . aku cakpa dia maqah aku ka . dia cakap tak cuma cangkoi . haha bodo kan masa tu . kadang seronok jugak . bila terigat ja masa tu mesti aku senyum kerang busuk ! haha . thats all . bubye
Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*