Tuesday, December 27

Mulut Bisa !


sebab mulut kita dekat sini sakit hati kan , sebab mulut jugak lahh kita boleh bercerai-beraikan . *maksud aku putus couple . hmm aku nihh mangsa mulut tututut . haram pedih gila apa yang dia cakap kat aku semalam . menyakitkan betoii . kalau aku nihh orang yang tak peyabaq da lama perkataan putus keluaq dari mulut aku . nasib aku pkiaq panjang ja . kalau tidak janda takda anak la aku . emm :-( . patut laa petang semalam aku dok gelak-'2 dengan cik shada tegok'2 malam aku nak sakit hati . aduhh sumpah tak mau gelak dah lepas nihh . haha :-( tadi aku da baca status dia nihh . betoii apa yang dia cakpa . apa yang dia cakap betoi dengan delima hidup aku . mugkinkan ini pergorbanan . huhuhu . lantak laa malas laa aku nak pkiaq . 

Untuk Si Jejaka Yang Buat Aku Macam Ni : kalau lepas ni saya da tak nak ekot cakap awak , dah tak nak hiraukan awak . sorry bukan saya sengaja nak buat semua tu tapi sebab awak yang paksa kita . :-(

Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*