Saturday, January 7

RINDU AWAK


Haii , da lama aku tak update blog kan3 . sebab apa sebab aku malas sanga'2 nak tekan button new post . _ _ " sekarang ni terpaksa jugak laa update blog sebab aku dah tak tahan merindui kekanda . hawhaw . jiwang tak  _ _ " walaupun semalam baru jumpa tapi hari ni masih rindu . haha . but the way , nak kongsi cerita yang melucukan tambah menyakitkan . huhu . semlam lepas'2 jumpa kekasih hati . aku ditimpa kemalangan . hawhaw . bukan teruk pun , cuma kreta langar kou belah tepi and then jatuh . haha malu kott qamai gila owang tegokk . adoii . sumpah kenagan ni memeg pahit gila'2 laa . okay find aku dah lari tajuk sekrang _ _ ' . sekarang ni topik rindu . tapi dah tak tau nak tulis apa dah . _ _' takpa laa takat ni cukup . babii :-D
Awak , Thnkss tau sebab baca blog saya *_*